مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-22اقتصادي

 شبکه سازی، از مزیت های بزرگ طرح مشاغل خانگی


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: اجرای طرح های مرتبط با مشاغل خانگی و کمک به اقتصاد خانواده ها از مهم ترین عوامل موثر در توسعه استان است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: اجرای طرح های مرتبط با مشاغل خانگی و کمک به اقتصاد خانواده ها از مهم ترین عوامل موثر در توسعه استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران اوچی اردبیلی در برنامه زنده تلویزیونی تزه گون شبکه سبلان اردبیل افزود: این عامل در کنار عوامل دیگر توسعه به ارتقای اقتصادی و صنعتی استان کمک شایانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همراه با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شده و علی رغم ظرفیت 2 هزار نفری، بیش از 3 هزار نفر از هم استانی های عزیز در طرح ثبت نام کرده بودند که بعد از استعداسنجی، توانمندسازی و اتصال به بازار متقاضیان در حال اجرا است.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: اکثر متقاضیان طرح از زنان خانه دار بوده که این متقاضیان بعد از دریافت آموزش رایگان یک حرفه از جمله قالی بافی، خیاطی، چرم دوزی و.

، به بازار کار معرفی می شوند و این فرآیند، گام موثری در کاهش نرخ بیکاری در استان و کمک به اقتصاد خانوارهای اردبیلی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 شبکه سازی، از مزیت های بزرگ طرح مشاغل خانگی

 شبکه سازی، از مزیت های بزرگ طرح مشاغل خانگی